2 dagar

Nu är det bara två dagar kvar till flytten.
Och en natt kvarn ensam hemma. Då blir det långhelg fredag till måndag. Har bett Kristoffer vara hemma på min födelsedag.
Låt denna dagen gå fort!
Wille var inte alls rolig att natta igår, han hade sovit för mycket på dagen tror jag.
Så jag fick lägga oss samtidigt men när jag borstade tänderna blev han helt galen och skrek och skrek.
Gick över så fort jag tog upp honom igen. Gjorde ersättning som han åt pytte utav och sen så la han sig på sidan och somnade.. Skönt för till slut blev jag riktigt trött.
Men det kan ju inte vara en dans på rosor jämt när man har barn :P

Snart ska han somna igen och då måste jag städa upp. Fy farao vad wilhelm stökar ner! Och plockar bort gör han ju inte heller haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0