Varmt

Fy vad varmt det blev nu då på eftermiddagen/kvällen.. Det är ju just då man inte orkar vara ute. Menmen.
Vi var och hämtade Carro förut i alla fall och väl hemma igen så lagade vi mat.
Lax i ugnen med grädde och creme freich sommartörton. Nomnom var det!
Vi försökte få igång motorcykeln men var för klena ha
 
Jag ligger just nu i godiskoma. Jag är verkligen hopplös, jag bara äter och äter!
Nu är 3 paket balleringa kex slut iaf, även ett paket med skånekakor och resten av pringelsburken.. Shit alltså!
Men snart kommer Kristoffer hem och då ska jag ta ut Salmiak på en ridtur. Man får passa på när det är såhär fint väder, då kan man verkligen njuta till hundra procent!
 
Imorrn på förmiddagen blir det slapp, för sen blir det jobb :) Ska jobba ett pass till denna veckan, ledig nästa och efter det har jag 6 pass utspidda till.
Skönt att ladda lite med pengar nu när mammadagarna snart är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0