Vardagslyx

Hej o hå!
Idag vaknade lilleman vid halv 11 (!!!). Det var bannemig inte dåligt.
Mikaela med barnen kom då efter en stund och vi åt våfflor tills svärmor och Gabbe kom och då ville dem rida.
Så det har vi gjort.
Sen tog svärmor med sig Wille till dem så att jag kunde jobba en tur 16-21 :)
 
Innan datorn dör så måste jag berätta det värsta idag!!!
Katten kommer in med en STOR mus som vi inte får tag i eftersom att en kattunge blir jätte arg och ska gömma den.
Sen lutar jag mig bakåt och slappnar av gott i soffan och ser en stor spindel krypa på gardinen 1dm ifrån mig!!!
Inte nog med det så ska det krypa en mördagsnigel i ciscos vattenskål som står i HALLEN!
Och INTE NOG MED DET så slingrar det sig en orm några meter framför oss när vi är på promenad..
Alltså??? Ibland börjar man ju undra...
 
Nu kom förresten Kristoffer och Wille precis hem. Nu var det slut på friden ;) Hann i alla fall att lyxa till det med:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0