Onsdag

God middag!
Städrundan är färdig för idag, diskmaskinen går och senare ska jag stoppa in en tvätt.
Knappt någon lugn stund här ju!
Kanske kommer Carro hit sen och rider med mig också.. Hon skulle höra av sig om en stund och i så fall åker vi neråt och hämtar henne :)
Är så himla glad nu för har eventuellt nytt jobb på G! Dock så är det anställningstopp men såklart det är över så kanske...Och på tal om jobb så får jag nog ringa till Solhaga för att se om dem har lite tider till mig.
På det så har jag ringt om lösenord idag så att jag kan ansöka om dagis till lilleman. Om det är 4 månaders kö så blir det November han börjar och det känns alldeles perfekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0