bloggbyte?

Någon som vet hur svårt det är att byta blogg? Om det är lätt att få med sig alla inlägg osv? Blogg.se är fruktansvärt dåliga som inte ens kan tala om vad det är för fel på appen!! STOR diss till dem!!! Nu har den inte fungerat på snart en månad..

Vi kom nästan precis hem från Thai i mellerud. Det var nästan fullsatt och dem blev så imponerad av lilleman när han vandrade runt där. Kändes som att hela resturangen glodde haha.

Kastade mig över datorn för att beställa ett jätte sött linne, en liten handväska och ett armband. Fick inspiration från en annan blogg och hemsidan heter JFR.se
Bilder får ni se när dem har kommit :)

Trevlig helg på er! PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

När jag bytte från blogg till devote fick jag inte med mig inläggen (testade ifs inte heller), däremot finns mitt konto på blogg kvar och så finns det en länk till "gammalt arkiv" och trycker man där kommer man till min gamla blogg (: så jag kan fortfarande länka gamla inlägg, fast då till min gamla adress.

2012-07-07 @ 10:55:01
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0