Visning.

Ja idag var vi som sagt på en visning på ett hus. Blev överraskad för det var mycket finare i verkligheten än vad det var på bilderna. Så jag har min dröm färdig!
Dock så lutar det åt att den kommer att krossar pga handpenningen osv. Vi är så jäkla dåliga på att spara pengar. Sen har jag ju ingen inkomst nu heller och då är det kanske inte så konstigt.

En dålig grej till är att våra mammor drar oss åt två olika håll.. Kristoffers mamma vill ha honom längre upp och min mamma vill ha mig längre ner.
Dock så verkar det som att min mamma tar detta bättre och är lagom positiv till det och hon har väl insett att jag inte tänker på i stan. Men jag tänker heller aldrig flytta mig till melleruds kommun.
För en dag kanske jag jobbar i vänersborg eller trollhättan och då ska det vara rättvis lång väg för oss båda och jag tänker inte vara begränsad bara för att han sitter fast i deras familjeföretag.

Vi ska kolla vidare i alla fall. Vi kanske hittar något fint uthyres, bara det är jag vill vara kräsen!
Vill inte bo hur som helst och hela dalsland är väl lite "hursomhelst"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0