Tupperware

Herregud vad trött jag är. Denna dagen började verkligen kaos och jag höll på att bryta ihop när jag inte visste hur jag skulle få ihop det; Helt misslyckad kaka, slut på ägg, veterinärtid, stökig lägenhet.

Men fy fan vad bra dagen blev! Innan jag åkte till stallet var det värsta städat, hästarna stod i hagen nära boxarna så jag kunde hålla koll på Wille när han satt i vagnen, veterinären kom i tid (!!!), svärmor kom med ägg och jag gjorde en riktigt lyckad sockerkaka och kladdkakemuffins som jag hade lite bakpulver i för att få dem större.

Och sen kom folket och de köpte grejer för över 5000 kronor vilket betyder att jag fick massor av fina/bra grejer.

Jag var även rädd att vi skulle vara för få men det blev verkligen perfekt.

Jag har precis landat i soffan med onda ben, lilleman sover och Kristoffer är och spelar innebandy (tror jag).
Har lite disk i köket att ta hand om men det får absolut vänta! Tacka vet jag diskmaskin :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0