Tisdag

Vi var på värdshuset i Mellerud igår och åt mat. Har ju ätit bättre om man säger så!
Klyftpotatis som var nästintill svart (konstigt nog inte bränd?), seg kyckling och bea-sås som heller inte var den godaste.
Invigde även den nya vagnen och den är ju helt underbar att köra :P
Är så glad över att den var så billig också, hade inte mått bra i själen av att kört en vagn som kostar ca 8000 kr.

Och nu är det tisdag. Vi har precis varit ute på gärdet och kastat lite pinnar till Cisco den galna.
Wille skrattade som en tok när hunden kom nära och lämnade pinnarna. 


Känns som att min hjärna går i högvarv så att det snart luktar bränt. 
Vissa dagar längtar jag efter att jobba som bare den, men nu när det väl kommer till kritan så får jag ångest?
Vad ska jag göra i höst då? Nu går tankarna mer åt att plugga ändå men jag är så rädd för att tröttna...
ååååååååhh pust suck BLÄ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0