Tänder?

Har absolut ingen aning om detta men jag hoppas att det är tänder som håller på att ploppa upp på herrn.
Varför annars skulle han vara sån här?
Det går att underhålla honom en stund om man gör massa olika saker, sen börjar han gnälla igen.
Och ger man honom en tuggring så blir han jätte ivrig och tuggar för fullt men så tröttnar han så fort och blir grinig igen. Ja ja, det återstår att se.




Imorrn ska vi åka och titta på ett hus. Klockan 10 ska vi vara där.
Mer än så kommer jag inte att säga hehe. Men just detta kunde jag inte hålla mig om :)

Kommentarer
Postat av: hannah

Det är nog tänderna som är på gång på honom då för Leah är likadan och jag har misstänkt det ett tag och tittar man på tandköttet ser det mer vitt ut än innan och hon tuggar också ivrigt på händerna och tuggleksakerna och dregglar mer än hon någonsin gjort. kram!

2012-01-08 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0