Stugan

Idag vakande vi klockan tio och då var nästan allt redo och klart inför att åka ut till Vänersnäs.
Jag hoppade bara in i duschen och kokade vatten till lillemans ersättning och sen satte vi oss i bilen och åkte kl 11 :)
Superhärligt väder har det varit idag! Så jag och mamma tog barnvagnen och hunden med oss och gick en promenad till kyrkogården för att tända ljus för morfar.
Hade kameran med mig men var alldeles för lat för att ta upp den, tråkigt nog!
Men är det lika fint väder imorrn så ska jag dra med mig Kristoffer ut till stallet så får han ta kort på mig och Salmiak som numera ser ut som en islänning med hans päls :P (han är en New forest).

I alla fall så är vi hemma nu igen och jag är sååå trött. 45:an är rena rama sömnpillret!


Min bil har väldigt många nackdelar.. Som t.ex att låset fryser igen vid -1 minus och är hopplöst att öppna.
+ att centrallåset krånglar i vanliga fall och när det bara är några plus så kan man inte öppna bakdörrarna, inte ens innifrån (!!!!).
Men den stora barnvagnen går att trycka in i baksätet, hunden kan sitta i bagaget och babyskyddet kan vara fram! Det är bannemig inte dåligt för en så liten bil :) Dock får det inte plats för någon mer passagerare men det är väl inget!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0