självdiciplin

Hallå eller jag behöver lite självdiciplin! Jag är trött igen!!!
Lilleman somnade som vanligt strax efter 19 igår, själva somnade vi inte förrän innan 1..
Tror ni jag var redo klockan 8 idag när lilleman vaknade? NEJ.
Fast det blev lite bättre när han skrek sina glädjetjut för då vaknar man ju att att det skär i öronen, hihi.

Så nu är denna dagen bortkastad om man inte hittar på någonting.. Vad man kan hitta på är ju en annan femma. Själv har jag duschat och torkat lite golv här hemma.

Jag tror att vi måste iväg och köpa en lekmatta till Wille för han blir jätte irriterad när han inte får något fäste med fötterna när han försöker åla. Han hatar att ligga på bara golvet och en vanlig filt rör sig för mycket.
Kanske en bilbansmatta vore något?


Denna mössan fick Kristoffer i julklapp av sin mamma, fast han skäms över den bara eftersom den är ullig överallt. Har en känsla av att det kommer att bli jag som använder den framöver! Jag hade hoppats på en vargavinter men det kan vi väl glömma detta året i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den mössan va skit fin ju!! :D

2012-01-12 @ 16:57:17
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0