Onsdag

Dålig uppdatering det senaste! Detta är ett sista klagoinlägg sen tar vi tag i livet igen :)

Igår somnade jag inte förrän efter halv 2 (??). Helt hopplöst!
Inte nog med det att jag skulle gå upp och mata lillen 1 h senare, så somnade han och sen vaknade igen pga snoret i näsan. Han var inte ledsen men rätt så gnällig så det räckte för att vi inte kunde få somna om.
Jag kämpade med koksaltlösning, näsfrida för att till sist gå på nezerilen till honom som äntligen funkade.

Vi vaknade i alla fall vid 9 igen för att sedan somna om kl 10 till halv 1! SKÖNT. Utvilad i alla fall.
Får bli en lååång promenad med hunden sen så att man blir trött och kan somna i tid ikväll :)

Förresten har inte min väska kommit än! KASST. Hoppas att den kommer imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0