Matmatmat

Lagar mat! Fläskfilé i ugnen blir det, och någon potatisgrej som är trekantiga som ska vara i ugnen, annars hade det varit gott med egen klyftpotatis..

Och min kära man har skurit sallad, i sin vanliga ordning. Det är hans uppgift eftersom att jag själv inte är noga med det. Men det är alltid gott! Speciellt med fetaost i :)


I helgen vet jag inte vad som händer, kanske ska man ta sig en simtur på vattenpalatset? Det återstår att se :)



Tack Matildis glomensis för din fina kommentar, och du har helt rätt :) Är dock imponerad av dig! Men alla kan inte ha lika självdiciplin, hihi.

Kommentarer
Postat av: Glomensis

Jag fick så himla dåligt samvete för känns som att jag kan vara en av de som "pushat" på dig angående utbildning m m. Och det har ju verkligen inte varit min avsikt att pressa dig på något sätt! Livet ska inte vara alltför förutsägbart heller utan det är det som gör livet så fascinerande, alla olika vägar man ställs inför! Och du har din son och familj, och det är ingen självklarhet för alla.. Så är det ju faktiskt!

2012-01-21 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0