Magen kurrar!

Jag och Wille hade det jätte mysigt förut, när vi låg och tittade på Grey's i soffan under en go filt med tända ljus omkring :) Mys på hög nivå!
Sen kom pappa Kristoffer hem och då var det bara in i köket och börja med maten.

Idag provar vi på köttfärslimpa, hoppas på att det blir riktigt gott för nu är jag hungrig!
Kokar även morötter som vi dels ska äta till och så ska jag göra morotspuré till Wille eftersom han älskar det.

Sen drar jag med la familla till stallet och gosar med hästarna.


Lite planer för veckan:
Tisdag: Åka till överby med mamma
Onsdag: Bjuda pappa på lunch
Torsdag: Topperware party hos svärmor.
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag: ?

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0