lite tjat som vanligt.

Pappa har nyss varit här och ätit. Fast idag tog han med sig två kebabsallader från pizzerian här nedanför.
Det var gott och nu är jag proppmätt.

Vi pratade även om huset vi varit och tittat på och han var också ganska positiv till det.
Han tänker på både + och - , och det har vi gjort också när det handlar om dagis, skola, jobb, handling osv.
Eftersom att huset ligger mitt ute på landet. Men nu är det ju så att det är i skogen vi planerar och vill bo.
Så nu har även han sagt: "lös kontantinsatsen och bjud 500 tusen".

mmh.. Men jag ser det fortfarande bara som en dröm.

___________
Hade inte tänkt att lägga ut en magbild men nu gör jag det ändå, för bilden är inte så farlig (det är värre framifrån)
Har väl själv tänkt att den inte ska visas i "onödan" . Men jag vill ge er en verklighetsuppfattning om hur kroppen faktiskt kan bli när man får barn. Min mage är ett skräckexempel.

5 månader efter förlossning. Det har liksom blivit ett väck av lös hud. Dock så har jag ju inte gjort något för att förminska den eftersom att jag är en riktig gottegris. Men vi får se om den tajtar till sig mer eller inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0