Lättnad

Ibland (ofta) så orkar jag inte med mig själv.

Jag och Wilhelm tog oss precis en promenad till Carema för att bestämma tid för mig att gå bredvid på jobbturer. Och plötsligt känns det mycket bättre, nu känns det ju till och mer roligt?
Det är det som är så fel på mig att jag är så klen, jag måste ta tag i min krage för att det ska hända något.

Så vi bestämde att jag ska gå bredvid på två kvällsturer; onsdag och torsdag.
Känns dunderskönt att jag inte bara behöver hoppa in och jobba med en gång, behöver ha en mjukstart eftersom det snart är ett år sedan jag jobbade sist.
Dessutom ska jag bara rikta in mig på att jobba kvällar vilket också är toppen!

Får se hur mycket jobb som erbjuds men två kvällar i veckan vore perfekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0