Kväll

Har fått mitt andra och sista simpass för denna veckan. Riktigt skönt var det, och lite mer folk än sist.
Njuter verkligen för varenda steg jag tar i Vänersborg, så jag ställer bilen vid vänerparkens parkering = ingen parkeringsavgift = 2 flugor i en smäll!

Lite tråkigt också att komma hem och Wille sover, usch man saknar ju honom med en gång.
Nu däremot när han är 6 månader och jag har varit med honom den viktigaste tiden så ska jag försöka att gå ut någon kväll. Mamma har tjatat så att hon vill ha honom över natten, så vi får se när det blir :)


Nu har Kristoffer tagit fram symaskinen så nu ska jag försöka förstå mig på den och sy tyget till köksoffan.
Måste skarva den.. Inte värt 330 spänn precis... fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0