Hur gör jag!?

Hos bvc förra veckan så vägde jag mig. Ungefär 55 kg stod vågen på, så jag står ganska stilla!
Men det är ju inte konstigt eftersom att jag inte gjort någon ändring och fortsätter att möla i mig sötsaker.
Innan graviditeten gick jag upp och ner som en jojjo så de senaste åren så har jag pendlat mellan 48-55 kg till mina 160 cm.

Och idag fick jag till inspiration av en på facebook. Så jag funderar på att göra som henne att gå på pulverdiet för att bli motiverad till att stanna på den vikten som blir. 

Eller så kämpar jag med att börja äta mindre och promenerar och rider mer.
Och utesluter bröd! Tror att det är en jätte stor bov eftersom att jag är en brödälskare.

Det är så svåra beslut att jag kommer att hinna dö och vara fet innan jag tar dem..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du behöver inte utesluta bröd. (tycker jag iaf)

Vill du köra pulverdiet så ska du veta att man blir väldigt matt och orkeslös eftersom man får i sej så lite mot man är van vid. (jag blev det.)

Bättre att äta mindre och nyttigare - 5 små mål/dag. Helst fasta tider.

Lycka till! :-)

2012-01-12 @ 08:14:33
URL: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0