Hemmadag

Oh herregud.
Att ha varit hemma hela dagen har inte varit bra! Ser fram emot en vecka som Kristoffer gärna kan få jobba länge på ;) hihi.
Vi blir verkligen helt galna när vi varit med varandra för mycket. Allting går till överdrift och vi skojbråkar och jagar varandra i lägenheten tills jag får ont och jag blir förbannad på riktigt.
Och Wilhelm somnade vid 19 så vi har haft fullt med onödig egentid också.

Har även betalat räkningar ikväll vilket ger en fruktansvärd ångest tills allt är färdigt, FY.
Måste även betala både mina egna och min systers tupperware grejer för att betala igen vår sängskuld.
Så vi får se hur mycket fickpengar jag har kvar när allt är betalt :P

Nu ska vi se färdigt på wallander och sen blir det bums i säng :) HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0