helt slut..

Jag är helt slut.. Känns som att min kropp har kommit helt i obalans.
Låg kvar i sängen till 12 idag och sov och kollade på tv om vartannat, sen hade vi bestämt att pappa skulle komma på lunch vid 1. Panerad torsk, potatis och spenat blev det. Verkligen behövligt då jag har slarvat med maten senaste dagarna.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med teddyfilten.
Fryser och känner mig konstig i halsen och har otroligt tunga ögonlock...

Wille är förresten lite förkyld med, men jag tycker att han sköter det riktigt bra då trots att det är värst på natten. Då är han tät och "harklar" sig ibland men sover fortfarande som en stock. Så vi har inte varit i behov av en näsfrida eller något sånt.. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0