Hasselbackspotatis

Hej svejs!
Känns lite tråkigt att behöva säga att jag är trött efter shoppingrundan men det är jag faktiskt.
Lite mer energi tack!?

Den blev riktigt lyckad i alla fall, det tycker nog både jag och Matilda som hittade vad vi ville ha och lite till!
Vi köpte båda varsin kavaj och sen hamnade det en tröja, ett linne, ett par byxor m.m i mina påsar.
Wilhelm fick ingenting! Kollade inte så mycket efter kläder till honom, men vi var heller inte inne på Lindex som är min favoritaffär när det gäller barnkläder.

När jag kom hem landade jag i soffan prick klockan 4 lagom till Unga mödrar! Sen Grey's i vanlig ordning tills pappa Kristoffer kom hem och nu lagar jag mat. På menyn ikväll står det hasselbackspotatis, ytterfilé och gräddsås.

Och eftersom jag vet att bilder förgyller bloggen så visar jag kläderna imorrn, för idag orkar jag inte!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0