Drömmen

Bubbelubben har inte vaknat än så jag passar på att skriva ett inlägg om min dröm inatt.
Det är en dröm jag kommer att leva på hela dagen och det pirrar sådär spännande i magen hahah.

Jag tror att det var jag och Unni, som blev jagade av någon,
först på ett vattenpalats som sedan blev till ett jätte konstigt trapphus som också hade trappor som var helt släta, så vi hoppade på och gled ner och sprang vidare..
Till slut kom vi ut till någon blandning av skog/kullar osv.. Då fick vi se att det var flera helikoptrar ute och letade efter oss. Och det dumma var att vi inte kunda gömma oss någonstans för Unni hade en knallröd jacka på sig så helikoptern kom rätt fort och "tog" oss.

Då kom det en polisbil som skulle ta med oss hem, men då sa vi "hallåå vi vill hellre åka helikopter".
Och det var skitfräckt! Dessutom var piloterna (är man det om man kör helikopter?hehe) huuuuur snygga som helst och vi satt och fnissade i baksätet haha.

Så nu måste jag åka!
Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0