Donken

Nu har vi varit på kalas och proppat i oss massor av kakor för att sen åka en omväg till Mcdonalds. Och usch, idag var det inte alls gott. Och nu har jag lite ont i magen.
Men vi slipper laga mat i alla fall och det är huvudsaken!

Mamma packade på mig massor av påsar idag, fullt av mina gamla grejer som hon hittat. Och det är inte klart än. Hjälp! Vi får ju inte plats som det är nu med allt ens :(

Lite roligt att titta igenom påsarna i alla fall, men det var mest kläder och typ 5 nattlinnen (som jag ääälskar).
Jag skulle behöva en hel byrå för alla pyjamaser jag har :) Älskar när man är nyduschad på kvällen och bara kan dra på sig ett stort nattlinne.


Nu väntas det bara på att hitta någonstans att flytta in.. Håller tummarna på att vi kan säga upp lägenheten innan månadsskiftet!


Tänk om han var så här liten igen?? :) pluttinutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0