Dagen som var

Kortfattat.
Igår åkte vi ner till komvux på middagen och pratade lite med en syo där. Har inte fått en klarare bild av hur jag ska göra men jag har fått mycket att tänka på!
Sen åkte vi vidare till Mikaela för att vänta in Kristoffer som skulle komma efter ett par timmar, eftersom att vi skulle storhandla på coop.
Men eftersom att han inte kan klockan så fanns det ingen tid att storhandla så det blev bara det viktigaste :)
Passade även på att köpa en ny shoppingvagn till mig och Wille på Beginners, SKÖNT!

Sen var det bara hem fort som tusan för att ställa sig vid spisen för att vänta in vårat besök, Emil och Denice :)
Vi bjöd på det enklaste; tacos eftersom att vi ville att det skulle gå fort och lätt.
Det var jätte trevligt och vi somnade gott efter att dem hade åkt hem! Lite försent dock..

Så nu är det lördag morgon och jag sitter i soffan. Vi ska strax äta frulle för att sen ta en promenad med Cisco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0