Äntligen..

Nu har Wilhelm somnat med många om och men.. Han var jätte gnällig och ingenting dög så jag gav honom en flaska ersättning och den slukade han med en gång och somnade knarrandes i sin säng..
Vi har försökt lägga honom sen halv 8, så ca två timmar tog det..
Men idag har vi ju inte kunnat hålla så bra på rutinerna och att han fick både spruta igår och är förkyld nu.

Vi har i alla fall hunnit äta emellan. Kokade potatis och tog fram mina egna pannbiffar och en fryst sås (redning, så jag fick hälla i mer grädde osv) och det var sååå gott. Min favorit är att mosa ihop det så att det blir som barnmat, nomnom!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Tar boken med mig ifall John Blund inte kastar allt grus på en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0