1100 meter.

Nu är jag helt slut efter ett simpass på motionpalatset. Är riktigt nöjd över mig själv också eftersom jag klarade mitt mål och 4 längder till.

Tänkte försöka med att simma två gånger i veckan i alla fall. Det är så jäkla skönt! Vill ha lite mer tid än vad jag hade idag bara så att man kan relaxa riktigt med bubbelpool och bastu efteråt :)

Gjorde lite andra ärenden också som att köpa nya växter, lämnade en tupperware katalog hos moster, lämnade tillbaka en påse till mamma. Skulle ha hunnit att köpa tyg på tygladan med men det gjorde jag inte.

Så imorrn blir det en promenad (typ 300 m) till brålanda möbelaffär för att se om de har något som kan passa köksoffan :) Har faktiskt målat klart den idag!

Nu blir det kycklig & ris och en god vit sås till av kycklingspadet :) maggen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0