1 Januari 2012

2011 har varit ett super år! Men det bästa av allt är att det bara kan bli bättre!

Planerna ser ut att vi ska flytta inom detta halvåret i alla fall.
När vi har flyttat kanske det blir en till vovsing, det återstår att se. Men jag vill ha en liten hund.
Jag kommer att njuta av året som mamma till ett barn, nästa år kanske det blir fler *hihi*. 
Jag kommer att söka jobb!! Ska bli skitroligt eftersom att jag är öppen för i princip allt.
Eller så kanske jag söker in till en utbildning på komvux. Det återstår att se!

Ser i alla fram fram emot detta året. Det kan nog inte bli annat än perfekt :)


 

Kommentarer
Postat av: Hannah larsson

å, funderar ni på en till vovsing?

va avis jag blir.. vi vill ha en vi med men så är det ju det där med valpkurs (vilket jag isådanafall måste gå på för att inte kan någonting om hunduppfostran) och sen är dte ju tiden.. hur ska man hinna med en hund? men ni verkar ju klara det galant :P men vänjer sig kanske? kram

2012-01-02 @ 13:55:45
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0