Tv!

Hej o hå.
Igår trodde vi att det skulle bli en riktig bra kväll med bra på tv osv.
Men jag kom på att jag hade tvättid, så jag började med tvätten klockan 8 (suck)..
Och så ställde jag mig och lagade mat precis "lagom" till kontoret som vi hade bestämt så länge att vi skulle se.
Wille var övertrött och har blivit förkyld stackarn, så han ville inte somna själv i sin säng utan var nöjd att vara med oss.
Så när Äkta människor hade slutat så somnade han i min famn <3 Jag minns inte ens när han gjorde det sist eftersom det var flera månader sen.

Vi satsar på en lugn tv kväll nästa söndag istället, då är det ju Kontoret, Big brother (samma tid som äkta människor, tusan också!), och BÄSTA The Walking Dead startar igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0