Tupperwear

Idag åkte Kristoffer iväg och jobba en sväng medans jag och Wille var hemma. Jag hann städa och baka en kaka medans han sov. Sen kom hon som hade tupperwearpartyt här med alla grejer.

Så nu står det två överfulla kartonger på köksgolvet eftersom hon levererade svärmors saker hit också.

Är jätte nöjd över mina grejer! Dock så fattas det en sak som ännu inte fanns i lager.


En utav flaskorna fick jag för att jag var på svärmors party, och en fick jag för att jag hade ett själv,
3 gröna burkar som jag fick för att hon sålde över 5000 kr, en mixergrej (liten och stor) som man kan göra puréer av och hacka lök (den fick jag också eftersom det översteg tusen-lappen)
Och så ren orange/gula är en sprits, man har t.ex grädde i den och garnerar en tårta med den osv..

Nu fattar bara burkarna! Det var speciella burkar som man ska ha pålägg i, så att de håller sig som bäst.

Jag ska ha ett till party till hösten :) Längtar redan dit!

Kommentarer
Postat av: Hannah

å då vill jag komma, om jag får :D

2012-02-04 @ 22:02:37
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0