Tjoho

Hej hopp!
Arbetspasset gick riktigt snabbt idag (visst att det bara var på 4½ timma men ändå).
Och när jag kom hem så låg min lilla fis och halvsov i sängen och då kunde jag inte låta bli att ta upp honom.
Älskar honom mest av allt i hela denna stora värld :) Vi satte oss i soffan och så busegosade jag med honom en stund innan jag lade ner honom i sängen igen.

Är så nöjd med den här dagen! Har en skitig lägenhet men just nu lägger jag den åt sidan :P
Har tittat ikapp alla avsnitt på Äkta människor så nu längtar jag verkligen tills på söndag, då är det avsnitt 5/10


Fast ännu mer längtar jag ju till imorrn. Ska åka ner till mamma & pappa och vänta tills mamma slutar jobbet, så åker jag och hon iväg till Överby :) Kände för en shoppingrunda med just henne!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0