Spyyyyr!

Jag spyr på melodifestivalen. Den har aldrig varit något för mig, men har en sambo som tvungen ska se det.
Men seriöst, har melodifestivalen någonsin varit så värdelös som den är nu?
Och dead by april?? Kräääk!!

Jag tvättar ikväll istället, eller ja försöker..
Bägge maskinerna har stannat mitt i och sagt error ca 4 gånger nu. Inte nog med det så blåser torkskåpet kalluft. Lär bli färdig sent.

Imorrn ska vi ner till Vänersborg och Överby. Jag ska lämna tupperware grejer, vi ska storhandla och även leta efter en riktig vinteroverall till lilleman. Vet dock inte vad man ska ha för storlek.. 74 eller 80?
Han ska ju kunna ha den nu OCH i mars då vi åker till branäs..

Sen ska jag in och jobba igen, fast i ynka 3 timmar, så det gjorde inget tycker jag!
Har även fått två kvällsturer nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0