Söndag kväll

Den här dagen har gått såå fort!
Imorses vaknade vi vid 9 (med känslan av att klockan är 10 och man är utvilad, finns det något bättre?)

Med en gång far vi iväg till syster och lämnade tupperwear grejer, åkte vidare till överby för att leta efter en vinterovrall till Willeboy. Efter lite letande hittade vi en på kappahl som var på rea, himla tur :)
Så nu är vi redo för snö, pulka och branäs!
Hittade såååå mycket mer fint också, bland annat en "one piece" till honom också.
Och en bh till mig. Tänkte åka dit och storshoppa nästa helg, för lindex hade också fått in nya fina, färgglada kläder.  Och så är jag sugen på nytt!!!

Och nu har jag jobbat ett 3 timmars pass, det slog mig att jag bara denna veckan har jobbat på alla 3 avdelningar.. Det som jag inte gillar egentligen, eftersom att man ställer in sig på en avdelnings rutiner efter ett pass...

Men vad gör man när man är timanställd...?


Svärfamiljen har även varit här på middag, vi bjöd på kycklinggryta och jasmineris. Mums vad gott det var.
Är nu dödstrött och har landat med rumpan i soffan. Disken får vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0