Solhaga

Så, nu var den jobbturen gjord. Den var som alla andra förutom att det tog lite längre tid för mig samtidigt som vi blev färdiga med allt väldigt tidigt!
Så det gjorde gott att vara 3 på ett pass :P

Det kändes så himla perfekt att vara borta hemifrån från Wilhelm, nu när han är ett halvår.
Och jag måste nog säga att jag saknar honom mer nu när jag sitter i soffan och han ligger och sover än vad jag gjorde på jobbet :P

Jag får pyttelite dåligt samvete över att jag redan tänker på jobb nu när jag är mammaledig och skapar band mellan mig och honom. Men och andra sidan så behöver han få lite pappatid nu när han är så "gammal"..
Och om jag säger max 2 gånger i veckan så lär jag ju inte missa speciellt mycket!?

ajja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0