Shopping

Klockan 10 idag var vi på överby för att möta Mikaela och Alma.
Dumt nog så hittade jag inte min plånbok imorses,  och kom på att den låg ihandfacket på Kristoffers bil.
Jag kan hålla koll på allt annat utom min plånbok!?
Då är det tur att man har världens bästa pojkvän som jag har :)

Slank ner en del i påsarna. Ett sött linne från Veromoda till mig, en mascara och ögonskugga.
Till Wilhelm bidde det gummistövlar som var på rea som han han växa i och lite böcker :)
Skulle köpt födelsedagspresent till Kristoffer men det ville jag inte gärna göra med hans kort. hihi.

Så snart blir det dig igen. Då ska jag även köpa en liten ryggsäck till Wille :) Hade tänkt köpa en liten fjällräven men dem kan man ju bara beställa så då slipper jag det! Perfekt som skötväska och till honom sen när det är dagisdags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0