Sammanfattning av helgen

Lördag:
Vi vaknade vid halv 9 och slappade i några timmar tills vi far iväg till Överby.
Där handlade vi bland annat presenter, och jag unnade mig ett par skor och ett linne.
Sen åkte vi ner till mamma och pappa. Pappa klippte Kristoffer och sedan lämnade vi Lilleman där för att åka vidare på kalas i Dalskog. Runt 7 åkte vi hem för att göra i ordning oss och vänta in Emma & Tommy som skulle åka med oss. Men jag hade på känn hela tiden att det skulle vara något. Och såklart när jag klivit ut duschen och tagit på mig partylinnet så ringer dem och säger att de inte får barnvakt.
Så istället tog vi bilen till Emil & Denice och hade Mello-kväll där, blev bjudna på världens godaste cheescake och spelade spel :)

Söndag:
Idag vaknade vi vid halv 10. Saknade våran son något så in i bomben så vi tog bilen ner nästan med en gång.
Men innan åkte vi och hälsade på världens bästa mormor <3 på näl. Hon verkade mycket piggare och det var skönt. Dock inte lika roligt att dem hittade ny cancer på henne.. Men detta vill jag inte tänka på och jag vill inte veta något heller. Vill vara som vanligt mot älskade henne våran sista tid.
I alla fall, sen åkte vi hem och hämtade Wilhelm och blev bjudna på lite mat.
Och nu är vi hemma igen, min bil är äntligen hemma och nästan fulltankad på det :)

Ser fram emot tvn ikväll som vanligt ;)
Kontoret, BB eller Äkta människor, och The walking Dead :D
Sen lär vi sova väldigt gott igen, hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0