Overkligt

Ibland känns det så himla overkligt. Tänk att vi har en son som ligger så snällt och sover i sin säng.
Jag kan verkligen inte hitta en enda negativ sak med att ha blivit mamma. Hittills har vi klarat våran föräldraroll så jäkla bra och det känns så fruktansvärt skönt att man äntligen blivit nöjd över något man gjort!
Våran livssituation kan jag inte annat än älska. Vi har framtiden för oss! Jag och min familj :)

Nu verkar det som att vi allihopa håller på att bli förkylda. Vi har ont i halsen och snorar lite. Så Kristoffer var nyss och satte på tevatten så det ska bli väldigt gott..
Vet inte ens om vi åker ner till vänersborg imorrn, mormor är hemma hos mamma och pappa eftersom hon mår dåligt och det vore inte så bra att ge henne våra förkyldningsbaciller då heller.
Stackars mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0