Onsdag

Det blev inte som planerat idag. Mamma hade tydligen dubbelbokat sig.
Det känns skönt samtidigt som jag är lite besviken.
Är i behov av en slappardag med bara jag och Wille, utan städ! Trots att det är stökigt.  

Ska verkligen inte göra nånting idag än att sitta i soffan och busa med min lilla groda.
Kanske ska se på Äkta människor på datorn? Har ju en sambo som gärna vill se den serien, men själv har jag inte sett den från början. Och denna datorn är ju större än min så det blir lite roligare att titta på film.

Min busunge idag :)


Kommentarer
Postat av: stolt mamma till två

Så söt, hur gammal är han?

2012-02-08 @ 18:33:58
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0