Kvällsning

Då var denna slappardagen över, den har varit så skön!
Har inte ens orkat laga mat, då är det tur att man har lite i frysen.
Dock så börjar det ta slut så nu får jag ta mig tid till att göra pannbiff m.m som kan vara i frysen.

Om ca 2 veckor så har Kristoffer jobb i lysekil igen (han var där sist när Wilhelm föddes precis om ni minns det).
Och nu är det lite mer accepterat att han kan vara borta längre dagar och eventuellet någon natt.
Men vad ska jag göra då? Jag kommer ju ruttna här hemma!
Om jag inte bosätter mig hemma hos mamma och pappa så länge.. Fast.. Nu längtar jag nu nästan!
Kanske är sista chansen att få leva lite stadsliv några dagar innan vi flyttar till hus? hoho.


Pyamasgrabbsen o hynn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0