klaga!

Ja, detta ska bli ett klagoinlägg.
Vaknar - mobilen fungerar - lägger undan den - tar den igen - fungerar inte!
Halva skärmen verkar vara skrot och jag kämpade med att starta om den osv.. Gick inte :(
Jag som började gilla HTC.
Så nu har jag laddat min xperia igen och så får vi se om den vill sammarbeta med mig denna gången.
Vad gör jag med telefoner egentligen? Jag hade ju tänkt mig att köpa en iphone i Juli när abonnemanget tar slut men det kanske inte är lönt...

Idag var det även tänkt att vi skulle ner till Matilda i vbg, men det blev lite ändrade planer eftersom hon skulle jobba och Kristoffer skulle komma ner och hämta mig så att vi kan åka till coop och handla upp våra sista pengar.

Handlade upp bensin för mina sista pengar igår och jag har lovat mig själv att inte ta utav mina sparpengar.
Som jag dessutom har gjort ändå denna månaden för att betala en räkning.

Dessutom så la jag undan en "stor" summa av Kristoffers lön denna månaden och det verkar väldigt knapert sista veckan innan löning igen. Men vi SKA klara det!
Vi ska verkligen välja ut varor idag som vi ska köpa.

Pengar hit och pengar dit! hatar pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0