kattfan

Nu har katten varit inne i ett helt dygn utan att ha gjort sina behov någon annanstans än kattlådan :)
SKÖNT! Då åker hon ut imorrn igen!

Ikväll har jag gjort min första smoothie. Vi passade på att handla igår och då åkte det med lite frysta bär hem.
Denna bestod utav hallon. Wille fick smaka han också och den blev helt klart godkänd!
Sparade en slurk så den får bli min lunch imorrn. Är ju så himla dålig på att äta på dagarna så istället går jag och småäter och det är ju inte speciellt bra :)

Nu ska vi lägga våran goa bebis. Och klockan är bara tio över 7.
Så den egentiden vi fick igår behövde vi ju egentligen inte alls.


ååååååååååååååååhhhh. Nu i skrivande stund går katten och kissar på Willes bilmatta! VARFÖR?
Kan hon inte hålla sig till skötbordet åtminstone!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0