Jaaaaaaaaaaaa

Åh nu blev jag lycklig!
Idag börjar Grey's Anatomy om från början! Säsong1 !!!
Jag har ju bara sett hälften så åååh vad kul :)

Och vädret är ju fortfarande så himla underbart! Vårkänslor till tusen!
Jag har vädrat våra täcken och haft balkongdörren fullt öppen hela dagen.
Vet inte vad det är med våran lägenhet för den luktar instängd efter bara några timmar, så detta är verkligen jätte skönt :)

Är så himla ridsugen men ikväll ska jag tvätta :( Och då är det ju mörkt ändå.
Hoppas att helgen erdbjuder fint väder.
Kikar lite på ponnyputor till Sannie.. Vet inte om jag ska köpa en från hööks eller från börjes?
En begagnad vore det bästa så att man kanske lägger ut lite mer pengar på en sadel om några år...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tror det blir så för typ alla att det luktar instängt väldigt lätt. Här hemma vädrar jag minst en gång om dagen för att få in lite fräsch luft! Längtar verkligen till våren/sommaren då man kan låta fönstret stå på glänt hela dygnet :)

2012-02-23 @ 17:17:23
URL: http://glomensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0