Häst e bäst

Jag och Kristoffer pratade och kom och tänka på att jag har varit hästägare i exakt 2 år och 2 dagar nu.
Äger ju dock bara en liten häst men hoppas verkligen på att få skriva på kontrakt på Salmiak någon gång i tiden.
Har blir ju trots allt 21 år i maj och jag önskar att jag blir hans sista hem.

DESSUTOM så blir Sannie 3 i maj vilket betyder att jag kommer att börja rida in honom lite smått
OM jag har nått 50 kg sträcket. Men först ska jag leta upp lite backar och sådant så att jag kan stärka hans rygg osv. Funderar även på att göra honom till valack, han är ju trots allt Willes första ponny.
Men vi får se till sommaren om det kommer ett föl av stoet han betäckte i somras.

Har även lite planer för mig själv att börja träna till våren. Tänkte kontakta Stellan och se om han vill hjälpa mig med Salmiak någon gång i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0