Göteborg

Hej!
Idag har vi inte varit hemma något alls. Utan dagen har tillbringats i Göteborg med min lilla familj och Willes farmor.
Hon skulle på kontroll på sahlgrenska så vi tog våran bil och åkte dit för att sedan gå en sväng på IKEA.
Dock så tog allt hela långa dagen, så nu är vi helt slut och lilleman sover redan såklart.


Börjar få lite panik över att allt har varit fullbokat det senaste, och att denna veckan också är fullbokad.
Tisdag: Kvällsjobb
Onsdag: Besök av mamma och mormor
Torsdag: Eventuellt babyrytmik med Hannah & Leah
Fredag: kvällsjobb
Lördag: Tänkt att jag ska shoppa loss på överby
Söndag: VILA

Allt detta gör mig sjukt stressad. Och jag vet INTE hur jag ska kunna ställa om mig i framtiden till t.ex jobb eller plugg. Jag kommer nog verkligen inte att jobba 100% i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0