Delad

Svar till Anonym om inlägget Bonnapojk:
På Lindex hittade jag dem :)



Sitter just nu och äter frulle! Vovsen har vart ute och Wille sover.
Idag blir det slapp hela förmiddagen för klockan 4 går jag på ett kvällspass.

Tänkte på en grej igår.. Jag måste verkligen ha svullnat upp senaste veckan :( Känner mig bara tjockare och tjockare. Ingen simning har det blivit av med heller, jag som verkligen trodde på mig själv!
MÅSTE få till det nästa vecka som kommer. Får helt enkelt säga nej till arbete.. För att få lite kvalitéts egentid.

Ingen som har recept på någon nyttig mat?

Börjar bli less på det vanliga, spaghetti & köttfärsås, potatis kött & sås osv..
Ett måste är dock att det ska vara enkelt!! Enkel mat är godast



Kommentarer
Postat av: Glomensis

Googla "viltlax" och klicka dig in på ICAs hemsida.

Hur enkelt som helst och dessutom gott! Trixet är att smaka av såsen och tillsätta efter eget tycke. Jag brukar oftast ha i mer lingonsylt samt soja och kantareller som jag förstekt i panna. Brukar aldrig bli helt hundra att gå efter ett recept helt och hållet ;-) Har även fått recept på en laxpasta med saffran som också är enkel och tar knappt 15 min att koka ihop, om du vill ha?

2012-02-10 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0