BVC - 6 månader

Wille sov hela natten idag igen och när jag vaknade så såg jag fram emot en morgon i sängen framför unga mödrara och grey's som jag missade igår.
Känner att jag måste springa upp och titta i kalendern för att se vilken dag vi skulle till bvc, Självklart skulle det vara idag!!! 10.15, kul..
Så det var bara att hoppa in i duschen och stressa ihjäl sig på oplogade gator med barnvagnen, och som tack för det så fick jag sitta och vänta i en kvart på våran tur.



Nu vägar min lilla kille 8370 gram och är 66 cm lång.

Både sköterskan och läkaren var fascinerade över hur lugn han alltid var.
Haha jag vet inte vad det är med oss, jag har också hört sjukt många gånger hur lugn jag är.
Och läkarkontrollen gick också finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0