bloggtorka

ja, just nu händer det inte så mycket i vårat liv och jag har inget behov utav att skriva av mig just nu.
Känns lite som att tiden står still, fast det är jag faktiskt nöjd med.
Lilleman har sin förmiddagslur, lite tidigare eftersom att vi vaknade tidigare idag. :)


Gårdagen blev bra till slut.
Blev väldigt irriterad bara när Kristoffer sa att han skulle komma hem "den" tiden och när jag ringde honom och undrade vart han höll hus så hade han precis åkt och då kände man sig väldigt otillräcklig. Visst att han inte visste om vad det var för mat och vad jag hade gjort men ÄNDÅ. Det var ju trots allt alla hjärtans dag och vi brukar se den dagen som en lite speciell dag i alla fall.

Jag hade ju faktiskt rensat han garderob. Det blev han väldigt glad över eftersom att han vet att jag hade tvingat honom till att göra det själv i helgen annars :P Och så hade jag såklart tända ljus.



Dagens Willeman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0