Bara vara mamma

Nu har jag bestämt mig.
Och det är mitt val. Jag ska inte plugga i höst. Jag ska fortsätta att vara mammaledig.
Tänk om Wille inte ens kan gå när han är ett år? Då vill jag inte lämna honom på dagis.
Jag vill se hans största framsteg och jag vill bara vara mamma.

Om inte vårdbidrag finns att få inom kommunen så får jag helt enkelt fortsätta att jobba kvällar.
Men det spelar ingen roll eftersom att hans pappa är hemma då.

Så, nu ska jag sluta tänka på att jag måste ansöka om dagisplats m.m..
Antar att jag är 19 år och hemmafru, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyxigt ju! Många har nog inte den möjligheten så du är lyckligt lottad som kan vara hemma med honom längre :-)

2012-02-29 @ 22:10:56
URL: http://glomensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0