Balkongväder

Hoho! Nu är det nästan balkongväder :) Solen lyser jätte gott men det blåser ute.
Undrar om våren är på väg? Det är ju trots allt bara mars än.
Till helgen blir det nog ut och leta vårjacka :)

Inatt var första natten på väldigt länge som Wille vaknade för mat.. Ungefär klockan 3.
Men eftersom jag jobbade igår så vet jag inte när han fick sista målet eller när han somnade så det hänger ju mycket på det också.
Annars så brukar han somna vid 19:30 och vaknar första gången för mat när Kristoffer åker till jobbet. Och så sover vi vidare till 07:30 ungefär. Så han sover ganska exakt 12h/natt.
Det som är så bra att redan ha de rutinerna är att vi inte behöver ändra något sen när han ska på dagis och så.


Såååååååå... Kan fortfarande inte ta mig någonstans eftersom bilen står nere i Vänersborg.
Så idag kommer pappsen hit på lunch. Ska bjuda på panerad torskfilé, spenat och potatis!
Men innan ska jag städa.
Det negativa med att snön är borta är att hunden drar in en sandlåda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0