Äntligen kväll!?

oj oj oj så trött man är nu.
Ont i ryggen efter att ha suttit och spänt mig hela vägen hem till Brålanda. Jag som redan hatar att köra bil, fick köra i halv snöstorm i stan förut!

Tappade min plånbok och fick reda på det när jag kommit hem till mamma&pappa och tagit av mig skorna.
Åker tillbaka, är 1 cm från att köra in i en bil!!! Fy farao.
Allt kvar i plånkan i alla fall, glad att det faktiskt finns helt ärliga människor.

Nu är jag hemma i alla fall och har tagit ut pengar och stoppat dem i kuvert så att tanten kommer hit med Tupperware grejerna imorrn.
Jag är luspank! Dumt när det är ganska många dagar kvar till pengar :( Har som tur var hunnit stoppa undan spar och "bil" pengarna iaf..

Idag var vi även och hälsade på Hannah och Leah som sagt. Det var trevlig och nu såg man verkligen hur barnen växer! Lägger ut någon bild imorrn.

För nu ska vi fredagsmysa med Te, baugetter, ägg och färska räkor :) Med godis och chips som efterrätt såklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0