Äntligen fredag

Gäsp gäsp :)
Kristoffer är och handlar grejer till Tacos, för det ska vi äta ikväll. Enkelt och bra!
Ikväll ska vi se på reprisen av Äkta människor eftersom vi missade det i söndags, och efter de så får vi se reprisen av Big brother.

Imorrn ser dagen ut såhär:
Vi åker ner till Överby för att köpa present till Kristoffers lillebror Gabbe och kusin Wille.
Sen ska vi lämna våran lilla groda hos hans mormor & morfar som ska ha honom över natten..
Har ju lovat mamma det så nu ska hon få som hon vill. Det värsta är att jag saknar honom redan.
Sen åker vi på kalas i Dalskog för att sedan åka hem igen.
På  kvällen så ska vi antingen till Båberg eller så går vi på bio och sen åker hem igen.

Jag håller fortfarande på att övertala honom att åka till Båberg eftersom jag tycker att vi har så mycket egentid ändå på kvällarna så då kan vi lika gärna passa på :) Jag har varit nykter i över 1 år nu så nu vill jag passa på och ha lite roligt innan man får nästa barn. haha :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad är det som händer i båberg imorgon? Vi ska nog också ut men får nog bli lippan för oss :) inte mitt favvoställe direkt men..

2012-02-24 @ 21:04:23
URL: http://glomensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0